Äntligen helg

Ojoj, vilken dag. Det var tänkt att vi skulle jobba med vårt arbete, men det blev mest snack om annat. Hm, var är självdisciplinen? Hur som helst. Nu är jag precis hemkommen från kvartalsutbildningen för nya bodypump-programmet. Så nu finns mer att plugga in! Men det är kul med lite nytt, man blir lite trött på musiken. Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan får vi se vad som händer. Imorgon ska jag på inspirationsdag på ett av mina jobb som instruktör, så det blir ingen sen kväll ikväll.

Ha en toppenfredag!






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: sophie

Något tips på hur man blir frisk från förkylning så får du gärna spana in min blogg och berätta :D

2008-12-06 @ 16:52:14
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0