Snart jullov

Nu ska jag bara ta ett sista tag med hemtentan och sedan är det inlämningsdax. Efter det får jag jullov! Eller egentligen inte eftersom jag har en kurs som går över julen. Men nästan.

Jag är så nedrans dunderförkyld att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Lock för öronen, täppt näsa och nu börjar det förflytta sig ner till halsen. Suck. Men jag måste ändå ta mig ut idag och köpa julklappar. Har inte införskaffat mig en enda. Så det blir dagens planer, efter att jag läst igenom hemtentan.

På återseende!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: astris

Ucsh, vad jobbigt att vara förkyld. Precis nu när det nästan är jul.

2008-12-22 @ 09:36:21
URL: http://astris.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Jo, det finns det ju. Jag har faktiskt läst lite ekonomi, företagsekonomi. Men har inte klarat externredovisning på 4 tentatillfällen, ska jag skita idet tycker du?

2008-12-22 @ 09:52:31
URL: http://slipsens.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0