Kvällen

Kvällen igår var rolig, som alltid med min lilla kvinna. Hem kom jag väl runt fem imorse. Behöver jag tala om att jag är trött?


Väldans viken välvårdad kalufs. Hmm.

Lördag idag och pluggtime. Tyvärr. Men det är ju skönt när man åstadkommit något i alla fall. Ikväll tänkte jag nog svulla lite och kika på Davincikoden som jag inte sett ännu. Det blir en lugn dag och kväll med andra ord. Imorgon ska jag upp och vicka på ett spinningpass och ett body pump-pass, så lite pigg bör man ju vara.

Trevlig lördag!








Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: jennifer

ja precis, det blev en jättefin kväll =). Hur är det med dig då? kram

2008-11-29 @ 13:58:38
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0