Nu: Sova

Träningen är avklarad och var rolig som vanligt. Jag har även duschat och fönat håret, ett måste när man duschar på kvällen och inte vill se ut som sju svåra år vid uppvaknandet. Okej, riktigt så illa är det verkligen inte! Men nog om det. Imorgon är det fredag! Jag har (typ) aldrig längtat så mycket till helg som jag har gjort denna vecka. Få samla sig och vila upp sig lite. På lördag tänkte jag åka till Älvsjömässan och spana in Allt för hälsan. Jag var där förra året, nöjd och glad så nu ska jag dit igen och kanske få med mig några matnyttiga och träningsinspirerande tips med mig hem. Men nu är det sömn som gäller.


När jag lämnade blod idag valde jag två snygga glas som present.







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Anna

Svar. Ja jag vet, det var ju nyss sommar haha. Coola glas :P

2008-11-07 @ 08:57:46
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0