Äntligen fredag

Yes, äntligen är det fredag och snart helg! Men attans vad det är mörkt ute. Och nedrans tidigt! Jag ska bara klä på mig och sedan sticka iväg till skolan för en dataövning. Idag blir det invigning av min nya stickade tröja från H&M. Till frukost idag blir det en macka med leverpastej och banan (!) som jag hoppas blir en bra kombo. Haha, det är så man kommer på nya grejer! Efter min dataövning nu på morgonen ska jag sitta kvar och jobba med ett grupparbete som ska in nästa vecka. Suck. Men sedan är det helg!

Ha en bra fredag!!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: vexy

leverpastej och banan låter...konstigt.

var det gott?

2008-10-17 @ 10:34:43
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: tess

hoppas du får en bra dag. apropå att tiden går fort så håller jag med, man får ta och utnyttja den bättre. jag har varit uppe med tuppen, städat, läst bloggar, ätit och ska snart färga håret sen jobba sen partaya. jag är ganska nöjd. :)

2008-10-17 @ 10:51:37
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0