Benjamin Buttons otroliga liv

Godmorgon!

Igår blev det bio, Benjamin Buttons otroliga liv. Den var väl helt ok. Lite seg i början och lite mystisk handling liksom. Men sedan blev den bättre. Den innehöll så verkliga miljöer och en så overklig handling. Men det var väl en charm med det också. Jag kom hem runt ett och sedan låg jag och datanördade mig lite och somnade runt halv fyra. Så nu är jag lagom trött, men så kan det gå!

Ikväll ska jag vicka på ett spinningpass vid Odenplan, på ett ställe jag aldrig kört på förut. Vi får se hur mycket folk det är där. Spännande.

Vi startar veckan med en låt jag gillar just nu. Alex C ft. Y-ass- Sweetest ass in th world. Är man inte partysugen innan så..



Nu ska jag göra sånt där viktigtgöra. Som att ringa massa samtal och fixa. Men först blir det frukost.






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Rosita

Jag vill sen den filmen,

rekommenderar du den då, trots seg början å så? :)

2009-01-26 @ 19:29:12
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Linn

tycker den där filmen verkar så konstig. Jag skulle nog bara irritera mig på den om jag såg den, eftersom han blir yngre och hon äldre..

2009-01-26 @ 19:54:04
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Jaa otroligt skönt att vara ledig och bara kunna sova så länge man vill hehe :) Min söndag var helt okej trots jobb, hur var din helg?



Kram

2009-01-26 @ 22:05:19
URL: http://www.jessi.se

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0