Bio

Nu är jag hemkommen från en trevlig kväll med middag, bio och massa godis! Först blev det en mastodontpizza med oxfilé och bea. Sedan Quantum of solace vilken mest innehöll action. Men det funkar, Bond är ju Bond liksom! Odödlig som få. Nu sitter jag här, mätt och belåten och ska väl försöka fixa massa småsaker. Jag måste ju bestämma mig för vilka kurser jag ska läsa nu i vår, utöver uppsatsen. Dessutom måste jag kirra ett nytt spinningpass som jag ska köra på onsdag. Nu sätter vårschemat igång och jag har dubbelpass - spinning och bodypump på onsdagar och activiospinning på torsdag. Tipptopp tycker jag!

Imorgon är det jobb vilket innebär ytterligare en tidig morgon. Men så är det. Jag har i alla fall ett paket att hämta ut vilket kan pigga upp lite. Eventuellt.

Tjo!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin


Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0