Tisdag

Det blir dålig uppdatering, men det ska bättras på bara vardagen sätter igång igen. Igår var jag i alla fall iväg och tränade. 45 minuter på bandet blev det. 30 min spring, två min gå, åtta min spring och sedan resten gå snabbt. Jag kände mig nöjd (och trött!) efter att ha legat sjuk i närmare tre veckor. Idag vickade jag ett 45 minuters spinningpass så jag har rört på mig idag också. Men med tanke på vad jag stoppar i mig gör väl varken träningen från eller till. Men som sagt, när vardagen sätter igång.. Imorgon kör jag body pump som jag inte gjort på hur många veckor som helst. Jag har precis lärt mig det nya programmet. Så jag får nog räkna med lite värk på torsdag. Dock en skön sådan!


Men nu ska jag förösöka leta lite branschinfo till skolan. Imorgon ska jag upp tidigt vilket jag inte är van vid. Vi kan säga att vardagen startar imorgon. Krambanan!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: lisa

lovar dig, det är smarrigt!

2009-01-07 @ 00:15:13
URL: http://lajsalinnea.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0