Packa, fixa och dona

Hellu!

Igår kom jag hem från landet och det har varit überskönt att vara där. Jag har hunnit med att träffa släktingar, shoppa, äta och stöta på en död orm under min joggingtur. Igår när jag kom hem bar det direkt iväg till några vänner och nu håller jag för fullt på med packning inför Mallis. Planet går klockan 5.55 imorgon bitti, galet tidigt. Alltså, jag kan inte packa! Eller det kan jag nog om man fick ha med sig tre garderober, en stor skohylla och någon personlig assistent som är villig att släpa runt på alla attiraljer. Men en tröst är att jag i alla fall har en ny resväska som är större än min tidigare. Så det är väl bara att hålla tummarna, för nu börjar jag fylla den!

För övrigt har jag visst inte visat dessa två par heels till samlingen som jag införskaffade för ett tag sedan. Det börjar bli ett par nu..


Från Nilson


Från Deichmann





Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin


Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0