Söndag

Jag är så nedrans trött! Det var en hård kväll igår. Nu sitter jag på jobbet och slutar vid fem. Då bär det av ut till landet för att vila upp sig några dagar innan jag intar Mallorca. Det ska bli himla skönt. Jag ska läsa, fixa core- och spinningpass och försöka njuta så mycket det går. Hoppas det blir fint väder så jag kan ta årets första dopp!


Nytt linne som är superskönt. Från Paris, Kate and I.







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Claudia

tack men jag hittade faktiskt inget speciellt, gör aldrig det när jag bestämt mig för det haha



tack detsamma =)

2009-07-26 @ 15:01:49
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Mickie

Lycko dig som ska till Mallorca! Själv kommer man vara fast i Sverige kalla rike hela sommaren och var vitare än ett spöke då jag återintar skolan till hösten.

Mitt tidsfördriv är bloggen och jag skulle gärna få fler läsare så att det blir roligare att skriva i den och så att jag kan få tips. :)

2009-07-26 @ 15:09:40
URL: http://mickiessweets.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0