Träningsdax

Godmorgon!

I helgen har det varit full rulle. Fredagen började med några cider på stan. Lördagen spenderades med släkten och massa mat och igår var jag en sväng på landet. Träningen har blivit lite vilande under helgen så nu är det dax igen. Nu far jag iväg till gymmet och tränar bröst och triceps och ikväll tänkte jag försöka springa en liten runda så jag får upp flåset. Däremellan ska jag hinna med åtta timmars jobb också. Dax att sticka!

Ha det bra så länge!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: sophie

alltid lika trevligt att shoppa :D

Du får ha en riktigt trevlig kväll!

2009-07-13 @ 23:06:40
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0