Kvällsjogg

Jajjemen! Det blev en liten runda ikväll. Cirka 20 minuter var jag iväg. Efter det körde jag intervaller upp och ner för en backe. Sedan var jag trött och struttade hem, käkade frukt och duschade. Nu är jag redo för lite skönhetssömn. Imorgon jobbar jag sent igen så då blir det nog lite solning på förmiddagen. Jag tänkte dra till gymmet och köra igenom bröst och triceps men det kanske blir lite coreträning hemma istället. Vi får la se. Godnatt! 






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Rebecca (:

ja det är tråkigt, men tur du har förmiddagarna iaf! (: värre om du jobbat och varit ledig kvällstid bara ^^

2009-06-24 @ 01:00:16
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0