28/03/09

Lördag! Jag är uppe med tuppen (nästan). Men så gick jag och la mig klockan elva igår också. Fast jag var i och för sig vaken sisådär tre timmar i natt och kunde inte somna. Sängen var inte alls så skön som den brukar vara. Men men, nu är jag uppe i alla fall och ska läsa lite juridik. Efter det är det jobb som gäller.

Vintervädret har hittat tillbaka, så inte blir det någon skinnjacka idag heller. Men på onsdag är det faktiskt april. Ska vi inte enas om att det är vår då?

Och hörrni, glöm för sjutton inte bort att ställa om klockan i natt! Klockan två blir klockan istället tre. Mer ljus åt folket! Och hörrni igen, glöm inte heller den mörka timmen ikväll då vi släcker ljuset för klimatet!

Lördag, here we go!






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Melina

sv:tacktack :)

Godmorgon btw :)

2009-03-28 @ 11:04:36
URL: http://mmelina.se

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0