Lillördag

Goddagens. Idag är jag ledig så det blir lite fix och trix här hemma med diverse plugg, träningsprogram och att ringa massa samtal som man alltid skjuter upp. Ikväll ska jag köra delar av det nya programmet på bodypumpen så jag ska se att mina låtar sitter. Dessutom har jag lovat att fixa ett nytt spinningprogram till imorgon. Så önska mig lycka till.

Gårdagens middag. Jag är inget fan av att laga middag till mig själv. Det är svårt att laga till något för en protion. Men kycklingfilé och bulgur kan man alltid lita på!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Fiffi

Bulgur är gott det tycker jag :)

2009-03-11 @ 10:06:14
URL: http://fiafiff.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0