Torsdag

Idag började jag klockan åtta!! Okej, det är väl en normal tid att börja jobba. Men är man van att börja tidigast klockan nio är detta mördartidigt! Men det var nedrans skönt att det var ljust imorse, annars hade det varit svårare att komma upp. Idag slutar jag klockan ett och då blir det hem för att fila det sista på spinningpasset till ikväll och skriva lite på uppsatsen.

Kameran är med, men kamerasladden ligger hemma tyvärr. Så en dagens bjuder jag på efter jobbet. Tjing!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Fiffi

Ja det är svårt.. men tror som du att det jag kommer välja kommer bli det bästa för mig! Hoppas allt är bra med dig!

2009-03-12 @ 11:48:18
URL: http://fiafiff.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0