Dagens träning

Nu är jag hemkommen från bodypumpen och det var massa träningsglada där idag. Så roligt när man fyller klasserna! Dock var headsetet trasigt så jag har väl näst intill skrikit sönder rösten idag. Men det är ju bara härligt, som jag skulle säga. Nu har jag precis fått i mig lite mat och ska hoppa in i duschen.

Men föst ska jag installera Nokiaprogramvaran till min telefon på datorn så jag kan överföra bilder och musik mellan telefon och dator. Inte en dag försent nu när batterierna till digitalkameran är på laddning och min iPod sjunger på sista versen. En tur på tuben utan musik är för mig som..något riktigt trist. Hur som haver. När programmet är installerad har jag bilder att visa från Hälsomässan förra helgen samt lite annat smått och gott.







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Daja

ja den hade verkligen funkat som nyårsblåsa! synd att den ligger lite över min budget bara :P

2009-11-16 @ 21:26:12
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe fick i mej typ halva burgaren och knappt några pommes, jag som var så sugen =)

2009-11-16 @ 21:51:32
Postat av: Matilda

Tack så mycket :) Jag ska åka hem till Gbg på fredag och träffa mamma så då blir det nog bra hehe.

2009-11-16 @ 22:57:06
URL: http://tillay.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0