Mandelolja

Idag var jag inne på Apoteket och köpte mandelolja efter tips från en på jobbet. Det är meningen att jag ska kladda in det i håret och ha i det några timmar (eller sova med det). Det ska tydligen göra underverk för håret och hårbotten. Men försäljaren såg aningen skeptisk ut när jag förklarade vad jag skulle ha den till. Hmm. Jag återkommer när jag testat. Spännande!



Mandelolja säljs på diverse hälsokostbutiker och så på Apoteket då förstås. Jag slog till på en liten flaska och sedan blir det till jobba sig uppåt i storlek. Om det nu gör någon skillnad vill säga.. Har du testat? I så fall vill jag veta allt!

NU ska jag gå och sussa. Godnatt!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Nilla

Jag kan tala om att mandelolja är bra till mer än håret! Nagelband, själsprickor med mera.

2009-11-17 @ 06:59:39
URL: http://nillastraningsblogg.blogspot.com/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0