Mätt och trött

Gah, jag har ätit så mycket mat att jag tror jag är i matkoma. Typ. När jag kom hem från nya jobbet var jag störtsugen på något så jag tryckte typ två portioner spaghetti, köttbullar och fetaost. Men attans så gott det var. Idag låtsas vi att jag inte läser kursen kost & träning.. Hur som helst. Det nya jobbet var riktigt nice och det ska bli kul att börja på riktigt på måndag. Det är mycket att ta in i början, men det känns ändå väldigt bra.

Över till något annat. Armband. Är de inte fina? Dessa inhandlades på Mallorca i somras. Färgglatt, guld och lagom size för mina minihandleder. Vad mer kan man önska sig?



Nu har jag just käkat lite extra fetaost och ska lägga mig ner och jäsa lite och kika på någon trevlig serie. True blood kanske?







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Rebecca (:

äälska true blood! :D jag väntar på säsong 3 nu ^^



ja när mna har köpförbud hittar man alltid massa fint man vill ha ;p

2009-09-17 @ 22:17:05
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: caro - sex, kärlek och allt däremellan!

åh vilka fina! :D jag älskar att köpa saker utomlands som ingen annan har! :)



puss

2009-10-05 @ 00:26:00
URL: http://car0.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0