Måndag

Världens tröttaste måndag! Jag gick upp innan klockan sex imorse och höll på att somna ett flertal gånger under föreläsningen. Nu sitter jag i skolan och pluggar i väntan på att åka iväg och träna. Jag ska gymma ben idag vilket jag inte gjort på läänge länge. Så vi får se hur jag tar mig fram imorgon.


Min helg har varit skön. I lördags var jag på hälsomässan och fick med mig ett par böcker hem om kost och träning samt produktprover och andra härligheter! Det var mysigt. Igår jobbade jag några timmar och när jag kom hem låg jag och kollade på The Hills och åt godis. En riktig slapp kväll med andra ord. Och nu är det en ny vecka igen. Imorgon jobbar jag några timmar på förmiddagen, annars är jag ledig imorgon och på onsdag. Så det blir till att försöka komma igenom lite litteratur till skolan.

Förövrigt är jag shoppingsugen på lite lyxattiraljer. Typ härligt snygga, underbara och praktiska väskor. Bayswatern är såklart den första som jag tänkter på. Den finns mycket som är roligt att drömma om när man helst bör förlägga tankeverksamheten någonannanstans.







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Linda

SV: det är vädret som gör att man är trött.. :/ Min helg kunde ha varit bättre.. Din då?

2008-11-10 @ 14:10:53
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Melina

usch,var också astrött imorse.

2008-11-10 @ 17:23:03
URL: http://mmelina.se
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

Önskar dig lycka till i förskott då me jobbsök! Hur ser arbetsmarknaden ut för civil ekonomer då?

2008-11-10 @ 22:36:10
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0