Sweet dreams

Nejni, nu ska jag sussa. Jag är trött som sjutton. Jag låg på min spikmatta tidigare idag och somnade. Somnade. Jag som inte somnar någon annanstans än i sängen när det är sovdags.

Imorgon ska jag börja läsa min bok jag hämtade ut idag till en av kurserna jag läser, kost och träning. 630 sidor hälsosnack. På engelska. Yes, bara att vänja sig av med ekonomiska termer och istället sätta sig in i hälsotermer.


Sthlm by night. Bild från i somras. Love it.

Godnatt.







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Caroline Andersson - LovelyC

aa :) nu har jag försökt på ett video inlägg :D

2009-09-11 @ 16:26:30
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0