Lång dag

Idag har varit en lång och seg dag. Upp supertidigt för att gå på en föreläsning till en kurs som vi kommer på att vi inte kan läsa samtidigt som en annan. Så vi har alltså gått upp tidigt i onödan för ingenting! Sedan byter vi kurs till en annan som gör att vi får en föreläsning extra idag. Dessutom är den kursen flummigare än flummigast! Jobbigt med andra ord. Dessutom har jag köpt kurslitteratur idag. Tungt och dyrt, ingen bra kombo!

En dagens har jag lyckats fixa idag i alla fall. Det har varit dåligt med det på sistone. Men det är jobbigt att läsa dubbelkurs, föröska leta reda på tappade saker, gå upp i ottan och samtidigt ha ett liv. Hmm.


Tröja i merinoull, Whyred
Jeans, Åhléns
Och en suddig bild..

Nu ska jag köra en microdermabrasion i ansiktet! Lite peeling behövs för att inte se så glåmig ut såhär års!

Tjingeling sålänge!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: jennie

tack så mycket!! :D:D

2008-11-04 @ 21:15:02
URL: http://madebyjennie.blogg.se/
Postat av: vexy

det är riktigt mysigt vill jag lova.

Nu är det dags för fas två: film och godis. Känner jag mig själv rätt lär jag ju somna på stört.

Har typ inte krafter kvar alls efter att ha jobbat med denna dunderförkylning jag dragit på mig (kan inte vara hemma och sjuk heller, för det är bara jag och två till som kan ansvara för butiken då de andra är på semester).



varför så stressad? mkt i skolan eller?

2008-11-04 @ 22:40:21
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja, allt går bara i ett ös nu när skolan är i full gång! Men jag gillar när jag har saker att göra...haha! Tur att det kommer helger titt som tätt! :) godnatt

2008-11-04 @ 23:06:22
URL: http://ccissy.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0