Ren

Ikväll har jag kört ett spinningpass och nu har jag just klivit ur duschen. Färdigscrubbad och insmord. Mycket skönt. Imorgon är det fredag (igen!) och jag har en föreläsning. Efter det ska jag ta en runda på gymmet och bättra på muskelmassan. Förresten, jag har fortfarande svår träningsvärk efter måndagens benpass, pust!  I helgen ska jag visa vilka fler fynd jag gjorde hos Dagmar igår. Men nu: Sängen! På återseende! Godnatt.






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Nathalie

Sv: Ja visst är det vidrigt, alla borde se den där sidan. Skulle nog få till sig disskutioner och mycket tankar.

2008-11-14 @ 00:05:46
URL: http://ernheim.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0