Jobbar

Godkväll. Nu sitter jag och jobbar och har precis fått i mig lite middag och nu hugger jag in på efterrätten. Jag dricker inte kaffe alls, men jobbets latte med lite socker i är faktiskt riktigt smarrig! Jag kanske börjar bli vuxen jag också?

Annars var jag förbi Eurosko innan jobbet och hittade ett par Puma-sneakers som jag bara måste ha. Så vi får se om, eller kanske när, det blir ett köp.


Dagens efterrätt, frukt och latte







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: jennie

sv: ja det är svårt att låta bli, idag fick jag en ny inneboende i garderoben, efter andra dagen! inte bra, inte bra :P

2009-03-31 @ 19:31:09
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: ed hardy

hittade ett par Puma-sneakers som jag bara måste ha. Så vi får se om, eller kanske när, det blir ett köp.

2010-06-11 @ 10:48:19
URL: http://www.edhardytime.com/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0