Fru Skipper

Förra helgen var jag och besökte hälsomässan i Älvsjö. Jag älskar allt som är relaterat till hälsa, kost, välbefinnande, träning och så vidare. Där fanns Anna Skipper och föresläste och bjöd på mat. Hon raggade även upp (läs: tvingade upp) folk från publiken som hon kunde klämma lite på och konstatera att några kilo ner minsann inte skulle skada. Hm, vad tycker vi om det? Efteråt lät jag fru Skipper klämma lite på mig också. Jag är tydligen en blandning av två kroppstyper och för mig var linfröoljan viktig.


En bestämd kvinna det där.






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Linnea

Jag gillar också det som har med kost och hälsa att göra! Kollade alltid på du är vad du äter förut när det gick, men tyckte att Anna kunde vara lite väl hård ibland.. Men hon var trevlig då iallafall, bortsett från att hon tvingade upp publiken? :P

2009-11-17 @ 15:37:44
URL: http://afvest.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0