Acnejeans

I söndags införskaffade jag mig ett par nya svarta jeans från Acne. Jag har tjatat om ett par svarta jeans länge, så nu slog jag till. Dock är jag inte helt hundra på om de får stanna, men jag får känna efter lite hemma först. Jag är liksom lite felskapt för att kunna hitta jeans som sitter bra överallt. Men vem är inte det?



Nu är det sovdax för min del. Imorgon är jag ledig och slipper hasa mig iväg till skolan. Men plugga måste jag göra ändå!





Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: vexy

jag gillar smilgropen, men annars tycker jag min mun/mitt leende ser helt...galet ut. men å andra sidan så är jag en sån där hopplös typ med dåligt självförtroende o så.



Men tack :)

Och sov gott.

kram

2008-12-02 @ 22:22:51
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Matilda

TACK TACK :)

2008-12-03 @ 11:45:22
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0