Galet!

Alltså, gissa vem som plingar på dörren? Min kära vän som varit borta i evigheter! Åh, vad kul att hon är tillbaka. Och vilken överraskning. Jag är nog lite chockad fortfarande. I helgen blir det fira av. Då har jag något att se fram emot till helgen. Toppen!

För övrigt har jag varit ute och sprungit (läs: joggat tungt) idag. Och var har jag träningsvärk redan nu? I biceps och axlar. Alltså hur går det ihop? Men troligtvis är det från bodypumpen i fredags som ger sig till känna nu. Men konstigt är det i alla fall. Vi får se hur benen mår imorgon. Nu ska jag ner och tända det andra ljuset på adventsljustaken. Det höll jag nästan på att glömma.

Trevlig andra advent!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Lisa

svar: nej, det var från något annat. Haha, förmodligen.

Aw tack :)

2008-12-07 @ 16:33:27
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: SHOEBOX - Adventstävling!

Vilken trevlig överraskning!

2008-12-07 @ 17:51:33
URL: http://myshoebox.se

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0