Stressdag

Det har varit mycket efter tentan och bloggen blir lidande. Allt händer ju såklart på en gång! Någon dagens får ni inte heller idag, den blev så suddig och dann. Usch! Ikväll är det träning på schemat, Body pump som jag inte kört på två veckor, men det ska nog bli bra! Imorgon är jag i alla fall ledig. Då kanske jag kan sätta igång med nya kursen. Jag har just beställt hem böcker för tusen kronor till en flumkurs jag inte känner att jag kommer ha så stor nytta av. Vad gör man inte för att få sin examen. Nu ska jag äta för att sedan sticka iväg! Hoppas ni haft en lugnare dag..

Kram på er!






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Anonym

Det är ju så, jag har också läst en hel del kurser bara för att...MEN man har alltid nytta av dem till slut. Må gott.

2008-11-05 @ 18:49:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

ÅHÅ! :/

vad har du haft för dig idag då? :)

2008-11-05 @ 20:51:26
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0