Solig måndag

Godmorgon allesammans! Då var det ännu en ny vecka. Många har ju höstlov, men inte jag. Jag har istället tenta men får helt ledig till helgen istället. Nu är jag nyduschad och nyäten och ska klä på mig för att åka till skolan. Föreläsning står på schemat. Sedan blir det gym och spinning och sedan kommer jag hem. Lång dag, men det ska nog bli bra! Senare får ni se dagens klädval och ett par snygga stövlar.

Något positivt är att det är ljust ute idag och sol. Underbart!






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Petrich

jag har höstlov! :) synd om dig att du inte har det :/

2008-10-27 @ 09:18:59
URL: http://petriiich.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0