Jobb

Helgen har varit full med party, jobb, visning och andra trevligheter. Därav den dåliga upptaderingen. Men nu är det i alla fall bestämt. Jag är med lägenhet i augusti. Så nedrans trevligt med en nybyggd bostadsrätt. Nu ska bara alla papper skrivas på och sedan är allt klart! I alla fall. Idag har jag tagit en sväng om till gymmet och sprungit intervaller på bandet. Galet vad jobbigt det var! Men sjukt skönt efteråt.

Det är så skönt nu när det börjar bli ljust på kvällarna. Så här fint var det när jag promenerade till jobbet alldeles nyss. Mysigt.









Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Rebecca

ja! :D



tack detsamma! =)

2009-02-17 @ 19:30:01
URL: http://rebeccaan.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Hejsan :D

Min dag har bara varit bra.Hur har din varit??

Vad roligt med lägenheten,grattis :D

Kram

2009-02-17 @ 19:36:55
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0