Gårdagens shopping: Filippa K

Jag vaknade för ett tag sedan och har inte mer än segat mig fram. Jag är så trött i kroppen och har träningsvärk från igår. Men det är en skön värk. Ikväll blir det spinning igen och imorgon en 45-minutare med bodypump. Sedan blir det förmodligen vila från träning i helgen.

Jag hittade ju som sagt några saker på stan igår. Bland annat ett par kolsvarta jeans från Filippa K. Jag har ju mina svarta från Acne som jag inte hunnit inviga än. Men svarta jeans behövs alltid, så jag slog till på dessa.

 
Jag tror jag ska göra en finjustering och sy in dem lite vid knäna. Av någon konstig anledning är de flesta byxor alldeles för stora i knäna. Kan bero på mininala knän eller enorm storlek på resten av benen. Avgör själva.

Nu ska jag nog ta och krypa ner igen och kika på The Hills säsong fyra! På återseende!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Melina

snygga jeans!

2009-01-29 @ 12:31:27
URL: http://mmelina.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0