Lördag

Godmorgon!

I går natt satt vi uppe och pluggade det sista på vårt grupparbetet inför gårdagens dugga och redovisning. Klockan sex gick vi och la oss, så jag ligger med andra ord en natts sömn efter. Men igår gick allting bra och nu har jag äntligen en ledig helg. Eller ledig och ledig. Nu jobbar jag och ikväll ska jag ut så först imorgon får jag sova. Men jag slipper tänka på skolan. Skönt!

Jag tog en promenad till jobbet i morse och hej vad kallt det var. Med tanke på att jag nästan har bara ben trodde jag att benen skulle trilla av. Men de sitter kvar än.


♥ Stickad tröja med pingvinärmar, Gina tricot
♥ Kjol, Lindex
♥ Tights, H&M
♥ Skinnstövlar, från min kära farmor







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Lisa

Godmorgon! :)

2009-01-17 @ 09:51:17
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ja, det är bara fortsätta leta, men jag rekommendera dig en Acer den modell jag har! Händer idag?

2009-01-17 @ 10:21:27
URL: http://slipsens.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0