Mission: Garderobsrensning

Efter dagens fika med min vän har jag spenderat dagen med att göra en superrensning av mina garderober samt tittat på The Hills. Just nu har jag rensat ut så nedrans mycket i garderoberna att man tycker att de borde vara tomma. Men så är icke fallet. Hur som. Imorgon är det skola på förmiddagen och sedan får vi se vad dagen ger. Men jag ska väl prioritera mina garderober tror jag. På kvällen kör jag spinning och body pump, as usual. Skönt eftersom träningen inte blev av idag. Eller igår. Eller i förrgår.. Ja, ni hajjar.

Men nu ska jag sova. Tjingeling!





Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :D

2009-01-28 @ 00:10:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0