Tisdagens

Godmorgon!

Nu sitter jag på jobbet och är tröttare än tröttast! Men jag slutar vid ett och då får vi se vad som händer. Antingen blir det fortsättning på grupparbetet eller så blir det något annat.

För övrigt hade jag ingen som helst inspiration för vad jag skulle sätta på mig idag. Dagens val av kläder känns inte helt rätt. Men man ska väl ha sådan dagar också. Såhär blev resultatet hus som helst.


♥ Klänning, Dagmar
♥ Skärp, Whyred
♥ Tights, Gina Tricot

Dax att arbeta! Hej svejs!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Suneeta

Hej!! Vad jobbar du med??



Hoppas du får en bra dag

2009-01-13 @ 11:16:10
URL: http://suneetas.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0