Trasigt

Pust. På förmiddagen har jag varit på möte med banken. Sedan har jag varit och kollat statusen på min inlämnade telefon. Och där var det ju såklart knas som vanligt. Butikschefen hade glömt (verkligen glömt!) att reklamera min telefon. Detta betyder att den legat i affären och dammat i massa veckor. Bra, verkligen superbra! Hur som helst, hoppas den rekalemras nu och jag slipper dessa telefonproblem.

Det är inte bara trasiga telefoner i mitt liv. Det är även trasiga klackar. Min ena 13-centimetersbebis är halvt klacklös. Dessutom finns inte min storlek kvar i lager så jag kommer troligtvis fortfarande få sukta efter mina drömskor någon annanstans.



Nu är det jobb till ikväll.






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin


Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0