FF

Finally Friday!

Sista jobbadagen för denna vecka. Pust, stön. Imorse var jag uppe och hämtade ut lite paket på posten och det var nog det jobbigaste jag någonsin gjort. Varje steg var en plåga och troligtvis beror det på fastan. Idag går jag in på tredje dagen och på måndag är det sista dagen. Det jag saknar mest är att tugga. Men det är självförvållat så jag ska inte klaga. Förmodligen kommer jag må som en prinsessa (förutsatt att en sådan mår bra) när dessa dagar är över!



Spännande! Innehållet får ni se ikväll när jag kommit hem. Nu ska jag vara duktig och jobba på. Ha en bra dag!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: I Love Travel

Ja, man blir ju lite sugen :)

Postat av: maja

sv: jamen eller hur! åh.. ja det har varit rätt varmt här idag med :)



oh spännande!

2009-06-13 @ 02:04:21
URL: http://majakaka.blogg.se/
Postat av: Linn

svar: jaha, ligger Magaluf i spanien! ;D

2009-06-13 @ 16:34:20
URL: http://lajn.webblogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0