New Hex

Jag införskaffade mig två par nya jeans från Acne, modell Hex, härom veckan. Ett par ljusgråa och ett par typ mörkblå/blågråa.

De båda paren ser ungefär identiska ut. Men de vänstra är ljusgråa och de till höger är mörkblåa. De två nedersta bilderna talar nog bäst om hur färgläget är.

Nu har jag varit iväg på lägenhetsmötet. Info om inflyttningen, bredband, Internet- och TV-tjänster och massa annat. Det ska bli så kul! Om en och en halv månad smäller det minsann. Nu ska jag återgå till mitt slötittande på Kingdom of heaven/sortera tvätt.





Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: missgranby

jaa verkligen hett tips. var bor du?

se bara till att ha MASSOR, det är enda sättet att tjäna mkt cash!



japp, två dagar på jobb kvar, imorn drar jag! :)

2009-06-12 @ 09:13:39
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Elin

härligt =)

2009-06-12 @ 09:55:59
URL: http://ellee.devote.se

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0