Tisdag

Ojoj, vilken kaosdag det blev igår. Datorn på jobbet fungerade inte, telefonen fungerade inte och mitt schema var helt fel. Men nu sitter jag på rätt plats med en fungerande dator och telefon. Men mitt schema är fortfarande galet men det kan nog ordna upp sig under dagen. För övrigt är vädret inget vidare. Jag cyklade till jobbet idag och det hade ju varit roligare om det inte regnade.. I alla fall. Nu ska supertrötta jag ta och köra igång. På återhörande!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: missgranby

TACK, ja vi får se hur det blir! :)

sitter i solen o försöker insuga den som finns, mellan molnen,hihi

2009-06-09 @ 09:36:46
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Becka

Jepp, en god kaffe på morgonen är inte fel! :)

Och nu är det dax för förmiddagsfika med te och en macka!

2009-06-09 @ 10:21:36
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0