Tisdagens

Det måste nästan vara lillördag idag eftersom det nästan är lördag på fredag. Eller en ledig fredag i alla fall. Igår hittade jag en klänning som jag eventuellt ska ha på mig på fredag. Den är färgglad. Jag försöker överge den lilla svarta nu, eller inte överge, men åtminstone låta bli att inhandla fler eftersom garberoben svämmar över av dem.


♥ Långt linne, LaRedoute
♥ Jeansleggings och kofta, Gina Tricot
♥ Armbandr från Hermés, H&M m fl

Nu är det strax dax för möte här. Ha det finemang så länge!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: HERMELIN

jaa verkligen !

detsamma :)

2009-06-16 @ 15:54:57
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0