Jag i senap

Slutkörd och trött. Idag har jag kört dubbelpass, spinning och body pump. Body pumpen var helt galet rolig idag! Imorgon blir det samma veva igen. Ett lunchpass bodypump och sedan mitt sedvanliga activiospinningpass på kvällen. Tyvärr blir all annan träning lidande just nu då jag inte har ork/lust/energi till det. Men så snart examen är i hamn ska jag ta tag i mitt liv igen. Typ.


♥ Topp och kjol, H&M
♥ Armband, Hermés

Jag lyckades missa bussen hem idag. Typiskt. Nu har jag i alla fall ätit och ska hoppa in i duschen för att sedan sova. Skönt.






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Melina

fin outfit

2009-05-07 @ 07:15:07
URL: http://mmelina.se

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0