Spinningdax

Det verkar vara härligt väder ute idag, greatans! Nu ska jag iväg och vicka ett 45-minuters spinningpass och sedan blir det förmodligen plugg i eftermiddag. Om två veckor har jag min (förhoppningsvis) allra sista tenta innan jag blir färdigbakad (arbetslös?) ekonom! Usch vad stressigt! Men jag hoppas det ska gå vägen. Nu ska jag iväg och svettas!






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: vexy

kan tro det - brukar kunna vara mycket till slutet. Men det kommer du klara galant. sen är det sommar och du får tillbringa många fina dagar ute i sommarstugan - kanske vi kan styra upp en "dejt" haha :)

2009-05-21 @ 11:11:31
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; jo tack detsamma :D

2009-05-21 @ 18:26:14

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0