Tisdag

En härlig start på denna tisdagsmorgon har jag haft på The Body Shop. Det bjöds på frukost från Blueberry och trevligt mingel. Jag kom hem med tre små söta body butter med olika dofter. Nu är det jobbdax till i eftermiddag då jag ska dra iväg på en ansiktsbehandling.

Hela denna vecka är fullsmockad. Imorgon kör jag spinning, på torsdag är det kvartalsutbildning i bodypump, på fredag till lördag är det kryssning med årets första julbord och på söndag kommer min kära familj hem från Sydafrika. Utöver detta ska jag hinna med jobb, egen träning, plugg och lite annat.







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Linnea :>

lät som en trevlig dag :)



sv_ hihi, ja :D

2009-11-24 @ 12:49:20
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

super nice 13 dagar kvar.

vart på mitt förhoppningsvis sista barnmorskebesök nu.

o snart kommer en kompis kraam

2009-11-24 @ 15:08:15
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0