Min dag

Så var det måndag igen. I helgen har jag verkligen tagit det lugnt och stressat. Ja, ni vet. Man har liksom inte gjort något speciellt, men ändå har man haft massa nedrans småfix att ta itu med. Dessutom pluggar jag några distanskurser nu som man måste lägga ner tid på. Men nu har jag lämnat in mina två första uppgifter inom kost och träning och nu ska jag bara ta reda på vad som gäller för ledarskapskursen som startar nästa vecka.

Imorse jobbade jag några timmar och nu tänkte jag läsa lite nyttigt vetande om hälsa till kursen. Samtidigt dricker jag - hör och häpna - te! Jag gillar varken te eller kaffe, tills nu när jag har hittat något rabarber- och gräddte som jag har mjölk och honing i. Smarr!

Ikväll ska jag köra en bodypump- och en coreklass så jag laddar inför den. Innan jag drar iväg bli det middag, lax, wokgrönsaker och ris. Jag har verkligen hittat min hobby nu när jag flyttat, matlagning och spännande recept! Det ni. Jag blir visst vuxen jag också. Nu är det bara kaffet som ska läras att drickas. Gills svag latte med socker och extra mjölk?







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: yasmine modell och blivande mamma

tack han kommer senast 7dec. men tror de blir nov/dec skarven där. hihi kraaam sötis

2009-09-14 @ 15:25:01
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Thobias

Vet du något bra ställe som säljer diskställ? (inte ikea) haha

2009-09-14 @ 15:33:48
URL: http://thobiasmunkvold.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0