Dagens träning

Det blev en mils löpning idag. När jag cyklade hem kom det världens åskskur så mina jeans och skor blev så blöta att man kunde ha plaskkalas med dem. Då trodde jag minsann inte det skulle bli någon löptur. Men jag hade en himla tur och hann min runda och lite stretching innan regnet började igen. Men benen idag var så tunga att jag kände att de knappt bar min kropp. Däremot var det inget fel på flåset. Så när dessa två klaffar kan det bli en helt okej tid.

Imorgon blir det vila från träningen och istället åker jag och firar min farfar med tårta. Men på torsdag blir det spinning och på fredag gym. Sedan är det helg. Jippi!







Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Sassy

Tack så mycket!



JAg måste komma igång med löpningen igen, just nu vill jag bara gymma...

2009-07-08 @ 09:27:19
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0