Träningsbloggsträff

Nu har jag tagit en tripp till stan och träffat ett gäng undebara bloggtjejer som gillar träning minst lika mycket som jag! Det har varit en toppeneftermiddag och jag hoppas den upprepas snart!

Nu är det middagsdax. Jag tänkte försöka mig på något som min kära vän bjöd mig på här om dagen. Ugnsgrillade grönsaker med salt, peppar och rosmarin samt en pestosås med honung och youghurt. Och så något proteinrikt till. Kanske kycklingfilé eller lax. Önska mig lycka till!










Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin

Postat av: Matilda

Tack själv! Nu har jag så många bloggar att läsa.

Träningen gick väldigt bra och nu är jag sådär skönt träningstrött. Hoppas du får en bra lördag! Kramar Matilda

2009-11-14 @ 20:34:15
URL: http://www.matildapamelius.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack själv för fikastunden! Det var jättekul att träffa er alla. Hoppas vi ses igen! Kram/Anna

2009-11-14 @ 21:20:28
URL: http://www.trendotraning.se

Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0