Dagens träning

Hej hopp!

Tiden bara flyger iväg. Denna vecka har bestått av jobb, jobb, jobb och så lite träning på det. Nu är jag precis hemkommen från en body pump som var superrolig! Många deltagare och mycket energi. Det blir mycket body pump nu i dagarna. Jag kör även en imorgon och en på lördag vilket kanske inte är alldeles optimalt. Men sålänge det bara handlar om några dagar gör det ju inget. Men söndag blir vilodag och sedan var det dax för lite pump på måndag igen då vårschemat startar. Det är skönt när allt kommer igång igen. Jaja. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan öva in den sista coren som jag ska köra imorgon efter pumpen..

Godkväll på er kära läsare!






Lägg gärna till mig på bloglovin':
bloglovin


Lämna din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0